۱۳۹۱ فروردین ۲۶, شنبه

- قوزمیت

از آن روزی که دوستان به کیفیت نوشته های من گیر دادند تصمیم گرفتم دیگر سیاسی - اجتماعی ننویسم ولی  مگر می گذارند. لذا پاراف وار نگاهی به روزنامه ها و اخبار میکنم و از دوستان عزیز هم عذر خواهی بابت این نوع نوشتار.( بالاخره وبلاگ زدیم خودمونو خالی کنیم. همش که سلیقه شما نمیشه!!!)
اول اینکه : در پاسخ به گفته های ابوالقاسم طالبی و فراستی باید بگم که قبلن هم خس و خاشاک و بزغاله و ... از این دست زیاد به ما گفتند ولی روسیاهی اش به زغال ماند. پس بدانید که قوزمیت و جک و جونور هم خودتانید و جنبش سبز یکی از زیباترین و هوشمندانه ترین جنبش های اجتماعی بود که به مسالمت آمیز ترین و مودبانه ترین و متمدنانه ترین نحو ممکن ابراز خواسته کرد و متاسفانه با مشت آهنین مواجه و تبدیل به آتش زیر خاکستر شد و خدا میداند اینبار که شعله بگیرد تا کجا را بسوزاند. 
دوم اینکه : امروز بعد از یک آبروریزی بین المللی مجبور شدیم برویم استانبول و سر میز سرو جام زهر بنشینیم . حالا این با آقایان است که یا جام زهر را بنوشیم  و مثل بسیاری از مردم دنیا  راحت و بی استرس زندگی کنیم یا رد کنیم و مملکت و ملت را به گا بدهیم.
سوم اینکه : گاهی یک اشتباه از طرف یک آدم مغرور باعث هلاکت خود و اطرافیانش می شود.نمونه آن  قدرت دادن به امثال ا.ن و  مرتضوی که حالا هردوتایشان مثل استخوان توی گلو گیر کرده اند و نه می شود قورت داد و نه میتوان توف کرد.(البته میتوان توف کرد ولی مستلزم نداشتن غرور بی جاست!)
چهارم اینکه : اگه روسیه کثیف و چین نکبت و البته ایران (منظور حکومت ایران است!) بذارن ، مردم  سوریه هم دارن عاقبت بخیر میشن . برای نجاتشون از دست دیکتاتور دعا میکنیم.

۱ نظر:

زردالو گفت...

هرچه میخواهد دل تنگت بگوقاصدک جان