۱۳۹۰ مهر ۱۸, دوشنبه

- خواهش شرمگینانه

توی بخش آمار وبلاگم رو نگاه میکردم و دیدم توی این یک سال و نیم که این چراغ رو روشن کردم حدود 10 هزار نفر از وبلاگم بازدید کرده اند و خوش بینانه ش اینه که در مجموع 143 پستی که گذاشتم بطور متوسط هر پست 70 خواننده داشته. اگه تمامی این ارقام و آمار رو تقسیم بر 2 بکنیم (ضریب کاهش برای کسانی که اشتباهی روی این لینک کلیک کردند یا حوصله خوندن نداشتند و بلافاصله بستند) میرسیم به 35 نفر برای هر پست. این در حالیه که بجز چند دوست ، بقیه حتی به خودشون زحمت ندادند که یکبار در طول این مدت نظر انتقادی خودشون برای من بنویسن.
این خواسته من در این راستاست که شاید بتونم عیوب کارم رو بگیرم و کم عیب تر بنویسم یا شاید سر ذوق بیام و بیشتر بنویسم (مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد) خلاصه که می خواستم از دوستان خواهش کنم  زحمت بکشند و گاه بگاه نظری هم - البته انتقادی- در قسمت قاصد خوش خبر بنویسن. 
اجرکم END الله !

۴ نظر:

آتوسا گفت...

من مدتی است که از خوانندگان وبلاگ شما هستم. اما همان طور که نوشتید تا کنون به خودم زحمت ندادم نظری بنویسم، مثل خیلی های دیگر!
امادلیل اصلی من برای ننوشتن نظر در بعضی از وبلاگها اول ناشناس بودن نویسنده آن است و بعد هم کمی وقت و نداشتن نظر به خصوص در مورد موضوع مورد بحث!

موفق باشید.

Unknown گفت...

والا دروغ چرا من که هر بار به شما سرزدم اگه مطلبی بود نوشتم براتون ولی خب بزار تا تنور داغه ما هم نون خودمونو بچسبونیم.شما که خودت این حرفها رو بلدی انصافا مدتهاست نه به ما سر زدی نه یه کامنت گذاشتی .آدم سر خورده بشه بره معتاد بشه خوبه خب؟

قاصدک گفت...

به هر حال از شما دو نفر دوست عزیز که وقت عزیزتون رو برای خوندن وبلاگ من اختصاص دادین و از اون مهمتر کامنت گذاشتین ممنونم. هر دوی شما وبلاگ های پر باری دارید و از این به بعد سعی میکنم بیشتر بهتون سر بزنم.

زردالو گفت...

ها کاکو قبول دارم