۱۳۹۱ آبان ۹, سه‌شنبه

- هاوایی الحرام

" نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه در این شرایط که به دلیل کمبود جا برخی از مسایل پیش می‌آید میزان معنویت بین حجاج کشورهای مختلف اسلامی در زمان انجام طواف هم کاهش می یابد.
وی به مسئولان عربستان سعودی پیشنهاد کرد با انجام تفکیک جنسیتی در طواف خانه کعبه هم از به وجود آمدن برخی مسایل بین خانم‌ها و آقایان جلوگیری کنند و هم معنویت انجام طواف بین زائران بیت‌الله الحرام افزایش یابد. " ( نقل از سایت تابناک در خبری مبنی بر تفکیک جنسیتی در موقع طواف کعبه)
عمری بود که برای من سوال ممنوعه ای بوجود آمده بود که سفر حج حالا یکبارش با تمام سختی ها ومشکلات بالاخره شاید توجیه پذیر باشد ولی با وجود اینهمه کشور برای گردشگری چه لزومی دارد که برخی برای بار بیستم و سی ام به این سفر سخت می روند و دلارهای نفتی را به گلوی این دشمنان خدا(وهابیون و آل سعود)(البته از دیدگاه تشیع و روحانیت شیعه عرض کردم) بریزند. نگو ناقلا ها میرن اونجا که از کمبود جا سو استفاده کنن و.... بععععععله ! عجب اوسگلی هستم من! بیخود نیست از صفای جاری در مروه و .... بگذریم.
گویا حضرات مسجدالحرام را با سواحل هاوایی اشتباه گرفته اند و بنازم که نفس (!!!) سرکش شان  تفاوتی بین مسجد و میخانه قائل نیست.

۳ نظر:

چهارگاه گفت...

تو مو مى بينى و آنها پيچش مو

قاصدک گفت...

بقول رفیق خوزستانی مون: تو مو میبینی و مو هیچی نمی بینوم!

زردالو گفت...

صفای جاری در مروه رو خوب اومدی