۱۳۹۰ آبان ۱۰, سه‌شنبه

- سیرک بزرگ

امروز جلسه استیضاح شمس الدین حسینی هست و در نوبت صبح آقای توکلی بد جوری آب و روغن پاره کرده اند و افسار قاطی کرده اند ! و بر سر جنازه اصولگرایی چنان مرثیه سرایی نمودند که چهار خط گفته های ایشان راهم بخوانی ضربان قلبت بالا میرود.حالا شما حساب کنید که آنجای خود ایشان و دیگران سران اصولگرایی چقدر سوخته که چنین دادشان در آمده. گذشته از اینکه بخش هایی از حرفهای ایشان همان حرف دل ماست و همان حرف هایی ست که دو سال قبل در جلسات انتخاباتی از طرف بعضی (!) مطرح میشد و همین آقایان دلسوز ِ اصولگرای ِ عوام ِ کالانعام ِ پنبه در گوش، سر در زیر برف ، تمام آن هشدارها را ناشنیده گرفتند و برخلاف قانون عمل کردند و نتنها رای دزدی آقایان را بنا به فرمایشاتی نادیده گرفتند بلکه گوشت لخم را دست گربه ی دزد دادند و حالا امروز دادشان به هوا رفته که : چرا خوردی؟ چرا بردی؟( ناقلا چرا سهم ما رو ندادی؟) ! 
خلاصه که سیرک جالبی ست.یکی نیست بگوید آخر به عقل بچه هم میرسید که ایشان حتی توانایی آب دادن به یک راس الاغ را ندارد چه برسد به ... . آنوقت آورده اید بازخواستش می کنید که چرا خوردند؟ چرا بردند؟
لااقل این  کارهایتان را ببرید جایی که ملت نبینند و نشنوند وگرنه ما که از همان اول هم این معجزه هزاره را می شناختیم  .همین الان از خر شیطان پیاده شوید و قبول کنید که مطابق رای ملت عمل کنید و لااقل در این چند روزه باقیمانده از وکالتتان برای رضای خدا یک کار درست انجام بدهید و حق را به صاحبش بر گردانید.وگرنه مادامی که بر این شالوده کج دیوار می چینید یا خراب می شود یا کجی اش خودتان را مجبور به خراب کردنش می کند.
خود دانید...!

پ.ن: اون 93نفر که خب معلومه چرا موافق بودند و اون 141 نفر هم مشخصه به چه قیمتی مخالف بودند ولی منطق اون 10 نفر انسان نمای ممتنح رو درک نمی کنم. یعنی هم پول گرفتن هم وجدان داشتن یا که هم جرات نداشتن هم وجدان داشتن یا ...!

هیچ نظری موجود نیست: