۱۳۹۰ آبان ۱۲, پنجشنبه

- انرژی به ظاهر مثبت

دیروز عرض کردم که اوضاع اقتصادی پروژه کمی از اوضاع اقتصادی مملکت ندارد و علی الحساب توی تمام حساب کتاب هایمان ریده شده است.حالا این مقوله که عادی شده و اگر جایی وضع خوب بود باید تعجب کرد ولی خب ، اظهار لطف طلبکاران و فحشهای قد و نیم قد و سر کوفت های مدیران و غر غر زیر دستان و همه و همه باعث افسردگی و سرخوردگی مفرط و ریزش شدید مو و از دست رفتن چندرغاز اعتماد به نفس کاذب اینجانب شده است.دوستان گرامی هم یا کاری از دستشان بر نمی آید یا کمکی نمی کنند.
حالا در این وانفسای خر تو الاغ که نمی شود دست روی دست گذاشت و مُرد.این است که تصمیم گرفتم حرکت مثبتی انجام داده و کمکی به خودم بکنم(البته از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان این روش را از روی دست دولت کپی کرده ام)لذا :
بدینوسیله از زحمات بی دریغ و رهنمود های هوشمندانه خودم تقدیر می نمایم و زکاوت و هوشیاری خودم را می ستایم و از اینکه قدرتمندانه در مقابل تهاجم طلبکاران و مدیران و زیر دستان خم به ابرو نمی آورم به خودم مدال افتخار تقدیم می کنم. همچنین به دلیل ارائه راهکارهای مبتکرانه برای خروج از بحران( پیشنهاد کردم که درشو ببندیم بریم پی کارمون) یک دسته گل بزرگ به خودم هدیه می دهم.
بنده همینجا به نمایندگی از طرف مافوق ها و ماتحت ها ! برای خودم یک کف مرتب می زنم .خسته نباشم!

هیچ نظری موجود نیست: