۱۳۹۰ آبان ۱۴, شنبه

- دروغ چرا،تا قبر آآآآ

یادش بخیر مش قاسم؛ هر سوالی که ازش می پرسیدی می گفت : دروغ چرا تا قبر آ آ آ آ. ولی اگه امروز اون خدا بیامرز زنده بود میدید که یکی از این " آ " ها پونصد و پنجاه میلیون تومن خرج برداشته احتمالن به این راحتی چهارتاشو دلیل بر مفت بودن عمر آدمیزاد قرار نمی داد.
شایع شده که جنیفر لوپز هم دچار افسردگی زیادی شده که با این همه دبدبه کبکبه کل باسن  محترمش در صورتی که در سوانح طبیعی یا غیر طبیعی دچار خدشه میشد اینقدر نمی ارزید که ماتحت حضرات شیث و نصرتی! از طرفی اگر این حضرات در زمان طفولیت که توسط مادر بزرگشون بالا پایین انداخته میشدند و شعر " دودولش طلاست 100تومن ..." هم خوانده باشند و طلای 24 عیار هم حساب کنیم و فرض بر این باشد که دست ، به قصد سرقت طلاها ! به سمت موضع شریف برده شده و نه برای انگولک ، باز هم فکر نمی کنم عادلانه حساب کرده باشند. 
در هر صورت با هر حساب و کتاب و با هر زاویه دید که به موضوع نگاه کنیم می بینیم موضوع کم اهمیت تر از اینه که بخواد مدت دو هفته تیتر خبرهای رسانه ای و خانگی رو تشکیل بده ، بجز یک دلیل و آن هم خبر سازی های کاذب رسانه ملی برای تحت الشعاع  قراردادن اخبار مصیبت های وارده به ملت بیچاره می باشد. 
برنامه خبر 20و سی  که اخبار مهمی مثل فرود بدون چرخ بویینگ 727 بدون هیچ حادثه ای از چشمش دور می مونه چطور شوخی قبیح دوتا جوون نادون رو به تیتر خبر روز کشور تبدیل می کنه تا به قیمت بیچاره کردن دوتا جوون نفهم ، اختلاس و تحریم و خطر حمله نظامی و چه و چه را تحت الشعاع قرار بده. کثیف ترین کاری که میشه در حیطه خبرنگاری و خبر رسانی کرد.
اجرُهُم END الله

۳ نظر:

کیقباد گفت...

فرمایش شما صحیح اما استحضار دارید که بیست و سی همه چیز است الا خبر و خبررسانی . فلذا از هفت دنیا آزادند و همه کار میکنند مگر حیطه ی خبرنگاری !
و ایضا" مستحضرید که این بخش خبری ! بعد ازانتخابات مناقشه برانگیز ! خرداد 88 افتتاح شد و ...
و البته بسیارانی از ملت غیور پرور نیز غالبا" اخبار بیست و سی را نه اخبار که وحی منزل می شمرند !
این است که برای تحت الشعاع قراردادن سه هزار میلیارد ، چه چیزی بهتر از ماتحت حضرات !

قاصدک گفت...

البته کیقباد جان همونطوری که به قول شما بسیارانی آن را وحی منزل می شمارند هستند بسیارترانی که آن را به منزله عوعو سگان می شمارند. امید که ببینیم روزی را که دیگر هیچکس تنواند هیچ چیز حتی خدا را زینی کند برای سواری گرفتن از خلق.
(البته تا جایی که یادمه 20 و سی قبل از حماسه 88 هم بود ولی ازآنروز به بعد تبدیل به تریبون شد و امثال نجف زاده ، خبر را با لجن جایگزین نمودند)

زردالو گفت...

من با قاصدک موافقم